günün nasıl geçti diye sormak bu kadar mı zor onun için..? öyle gözüküyor.. günün nasıl geçti, diye soruyorum kendime ve kendi kendime yanıtlıyorum yine, iyi, neler yaptığımı anlatıyorum, kendimle sohbet ediyorum..
Yalnızlık birlikteliğin yokluğu değil, ruhumuzun bizimle sohbet edecek kadar özgür olduğu ve yaşamımız konusunda karar vermemize yardım ettiği bir andır. Öyleyse ne mutlu yalnızlıktan korkmayanlara! Hayatta asla yalnız kalmayan kişiler, kendilerine yabancılaşırlar.
Sabret biter
Ne bitmedi ki
Gün bitti
Yaz bitti
Kış bitti
Yıl bitti
Ömür bitti
Dert mi bitmeyecek sanıyorsun
O en kolayı istersen başladığı gibi bitti
Biteni değil bitireni bilirsen
Sorun bitti