"İnsan ne kadar şanslı olursa olsun, ölmek istiyorsa hiçbir şey onu yaşatmaz."
"İnsan hayat boyu ne zorluklarla ve sıkıntılarla karşılaşırsa karşılaşsın, ölüme yaklaşırken kendini teselli edecek bir şeyler buluyordu."
"Haritasız ve dümensiz kalmış, gideceği limanı olmayan bir gemiydi. Kendini akıntıya bırakıp sürüklenmek, en azından hareket etmek, hayatta kalmak demekti ki içiniacıtan şey de zaten buydu; yaşamak."
"Karanlığın içindeydi artık. Bunu fark ettiği anda da farkındalığı sona erdi."