"Her şey çok zordu. Her şey hep çok zordu. Sonrası çorap söküğü gibi geldi. Ölüm, sadece fiziksel bir sonlanış ya da kayboluş değil, bir hissiyat gibidir. İnsan birçok kere ölür hayatında ya da öldürülür tekrar ve tekrar. Yaşayacağın mutlu günlerin hiçbirinde yanında ben olmayacağım. Bu ölmek değilse nedir söyle? Söyle başka ne diyeyim ?
Hayat; bir rahmin gölgesinde başlayan yolculuğu,bir çınar ağacının gölgesinde noktalamak. Ölüm hem çok sıra dışı hem de çok sıradan. Bir son,sonlanış. Bir veda. İnsan ya söyleyemedikleri ya da söyledikleri için yaşıyor pişmanlığı gidenin ardından. Karşılıklı hesap defteri açık kaldığında...