sskitablografik

sskitablografik
@sskitablografik
sınıf öğretmenliği
19 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
ayağın gurbete düştü de alıştın mı, bırak. her zaman gidersin, gurbet çağırır, duramaz, mümkünü yok duramaz gidersin. gitmesen köy yeri batar, bunalırsın. kendir, kement tutamaz seni, gidersin. gidince de durabilir misin? ne mümkün? bu kez sıladır içinde yaf yaf eder, burcu burcu kokar, düşlerine girer. ah bir gitsem diye can atarsın iple çekersin sılayı. gidersin de, gitmeye gidersin. bir gün, beş gün...

sskitablografik

, bir kitabı yarım bıraktı
%35 (40/112 syf.)
Paul Lafargue
7.3/10 · 13,3bin okunma
bu fikirleri nerede uygularsanız uygulayın, aklınızdan çıkarmamanız gereken bir şey var: eğitimde yaptığınız değişiklikleri aceleye getirirseniz, her şeyi berbat edersiniz.
öğretmenin, öğretmenlik için önce kendini tanıması ve kendinden yararlanmasını öneriyorum, çünkü böylelikle kendi hayatından güçlü öğretiler çıkarıp bunları kullanabilir. bu yüzden öğretmen önce kendine yönelir, kendinden arar ve kendinde bulmaya çabalar, diyorum. kendine yönelmenin bir tezahürü de kendini arıtmaktır. zira Hacı Bektaşi Veli'nin de dediği gibi, insan kendini arıtmadıkça başkalarını arıtamaz.