Zihnimin devamlı en kötü senaryoyu düşünerek ve yeterince endişelenirsem en çok korktuğum şeyden kendimi koruyabileceğim yalanıyla benimle nasıl alay ettiğini öğrendim.
"Gerçekten sevince insan , yanındayken de özlüyorsun zaten.Evet , sevdiğin insan yanındayken bile özlersin .Ama gidersen, o özlemek değil, eksik kalmaktır."