#Okudum
#KitapYorum
#ÇamlarınIslığı
#HanifeMert
#HerdemKitap
#AşkRomanı
#160Sayfa
#Papatyakitaplığı
Merhaba arkadaşlar,
Bugün sizlere Herdem Kitap tarafından yayımlanan, Hanife Mert Hanımefendi'ye ait "ÇAMLARIN ISLIĞI" isimli aşk romanını tanıtmaya çalışacağım.
Uzun zamandır sevgili yazarımızı sosyal medya ve diğer kitap gruplarında, okuyan arkadaşlarımın kitap yorumlarında, bir kaç kez canlı tanıtım içerikli programlarda izlemiş ve çok beğenmiştim. İçimden umarım bir kitabını okumak kısmet olur demiştim. İç sesim evrene gitmiş olmalı ki; "Her nasip vaktine esirdir" sözü tecelli etti. İyi de oldu. Severek ve merakla "Çamların Islığını" okudum. Beni taaa!.. lise ve belki de daha küçük yaşlarda ilk aşkı hissettiğim, sevda acısı çektiğim yıllara götürdü. İnanın o zamanlarda yaşanılan aşklar, ikili ilişkiler, vefa, sadakat, cesaret, azim, saygı ve samimiyet şuan yok. Üzülerek ifade etmek isterim ki durum maalesef günümüz sevdalarına uzaktan yakından benzemiyor. Sebebi çocukluk saflığı. Büyüdükçe aşkın organiğinin, gerçekliğinin dejenere oluşu. Esasen zaman ve tarih meselesi değil belirtmek istediğim. O ince, hassas ve kırılgan çizgiden bahsediyorum. Tamamen duyguların şeffaflığından, dürüstlüğünden, çıkarsız aşkların sunduğu o taptaze bahar kokulu gülen gözlerden, heyecan dolu kalplerden, yarına duyulan sayısız heveslerden, yaşama sevincine köz olan kalplerden, kulağa fısıldayan aşk sözlerinden, dokunan ipek ellerden, gözden süzülen çiy tanelerinden, özlem yokuşlarından, hasret sancılarından, kelebek vadisinde koşan adımlardan, ilk busenin büyüsünden, kaybetme korkusundan... Velhasıl cümle duyguların çarkında imsanoğlunun yaşamına hükmeden aşk'ın ümidini, cesaretini ve belki de ümitsizliğini yaşadım "ÇAMLARIN ISLIĞI" nda.
Efendim, çok sevgili okur; Roman on iki