Biz dış politikada bile üçlü dörtlü oyunlara gelemeyiz. Anlaşmalarımız bile baştan aşağı ikili... Hep karşı karşıya! Dörtlü oyun, politikamıza neden mi aykırı? Karşısındaki oyuncu, düşeş attı mı, işine gelmezse şeş beş diyebilirsin ikili oyunlarda! Tanık yok çünkü... Dörtlü oyunlarda her zaman için, hır çıktı mı, iki tanık hazır! Büyüklerimiz ikili anlaşmaları neden yaptı? Zamanı gelince su koyvermek için... Biri davacı biri davalı! Hani tanık! Yani demek istiyorum ki Müfettiş Bey, bu poker oyunu da partimizin programına, tüzüğüne aykırı mı aykırı!..