Hiçbir şey olamam: İyi veya kötü, bir alçak ya da iyi biri, bir kahraman ya da bir böcek. Köşeme çekilmiş kıt kanaat yaşarken, akıllı bir adamın hiçbir şey olamayacağının, ancak bir aptalın bir şey olabileceğinin acı ve tamamen işe yaramaz avunmasıyla kendimle alay ediyorum.
Hayat denen bir şey vardı. Paralı parasız insanlar yaşıyordu. Kızıyorlar, gülüyorlar, ağlıyorlar, alakadar oluyorlar, seviyorlar, ıstırap çekiyorlar fakat yaşıyorlardı.
Kederlenme bu da yeldir dedi, geçer gider.
Dişi ağrıyan, evet dedi, öyle ama sana göre bu.
Bu gam bana demirden bir dağ gibi,
Ama değil mi ki senin dişin ağrımıyor; sana yel gelir.