Hiçbir şey olamam: İyi veya kötü, bir alçak ya da iyi biri, bir kahraman ya da bir böcek. Köşeme çekilmiş kıt kanaat yaşarken, akıllı bir adamın hiçbir şey olamayacağının, ancak bir aptalın bir şey olabileceğinin acı ve tamamen işe yaramaz avunmasıyla kendimle alay ediyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayat denen bir şey vardı. Paralı parasız insanlar yaşıyordu. Kızıyorlar, gülüyorlar, ağlıyorlar, alakadar oluyorlar, seviyorlar, ıstırap çekiyorlar fakat yaşıyorlardı.
Kederlenme bu da yeldir dedi, geçer gider.
Dişi ağrıyan, evet dedi, öyle ama sana göre bu.
Bu gam bana demirden bir dağ gibi,
Ama değil mi ki senin dişin ağrımıyor; sana yel gelir.