Bir insanı ilmek ilmek çözümleyip anlamak ve sevmek.
Vefa, dostluk, sevgi…
Yazar, duygu durumlarını satır aralarına çok güzel yansıtmış. Ağır aksak ilerleyen cümleler kesinlikle kalbe dokunuyor. İnsanlar arasındaki ilişkiyi çok yönlü olarak gözlemleme fırsatı sunuyor.
İnsanın kişiliğini, duvarlarını oluşturan ana kadar, geçmişteki olaylar silsilesini çözümlemek üzerine harika bir eser. Dönemin siyasi ve toplum yapısı da bu sırada biz okuyuculara aktarılıyor ve bireyin kişilik oluşumunda ne kadar etkili olduğu ortaya koyuluyor. Bir duvar kolay örülmüyor, insanlar yalnızlığı keyfi olarak seçmiyor.
Son sayfalara ulaştıkça artık neden niçinler azalıyor ve kişi öze ulaştığını hissediyor.
Güzel bir eserdi. Uzun bir süre zihnimde yer edecek.