Okuduğum son iki Barış Bıçakçı kitabında aramıza nedense bir mesafe girdi. Asla kötü bir eser değil ama bir eksiklik hissi bıraktı bende. Üzerinden biraz daha zaman geçince tekrar puanlayacağım.*
*Gelecekten bildiriyorum; doğru zamanda doğru kitapla buluşmak nasıl da önemliymiş meğer. Böylesi hisli bir romanı hissedemediğim o döneme aşk olsun, umarım geride kalmışsındır.*
Bir insan ne çok insanın hayatında ve bir insanın ölümü ne çok insanın yası aslında, değil mi? Hele ki o insan hayattan kendi isteğiyle kopmuşsa geride kalan o bir sürü hayata ne çok pişmanlık, ne çok soru eklenir. Ne çok insan bir daha hiç eskisi gibi olamayacaktır bir insanın ölümüyle!
Çok güzeldi, iyi ki ikinci kez okumuşum.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!