Hiç aklımdan çıkaramayacağım ve belki de hayatım boyunca okuduğum, okuyabileceğim en travmatik kitap olarak kalacak. Sayfaların ağırlığı üstümden hiç eksilmeyecek. Okumadan önce bana okurken pişman olacaksın diyenlere aman derdim ama okurken pişman olunuyormuş.