..Ehh , belki de insanın ruhu tek başına bir işe yaramıyor, ancak büyük bir bütünün parçası... O zaman da...
“ O zaman ne olacak Tom ? “
“ O zaman mesele yok artık. O zaman ben karanlıkta her yerde olurum. Nereye baksan orada. Aç insanların bir lokma bulması uğruna nerde bir kavga çıkarsa, orada olurum ben. Nerede polis birini dövse orda olurum. İnsanların öfkelendiği zaman kopardığı çığlıkta olurum. Sonra, bir çocuğun karnı açken, yemeğin hazırlanmakta olduğunu bildiği zamanki gülüşünde olurum.