( tomris'e ağıt)
Bayram bir yanlış tanımlamadır
Sadece gökyüzü gibi.
Bir lodos sürdürürken her yerde akşamını
Bir ayı resmini anlatırken birisi köşebaşlarında
Balıkların gecesini yani çocukların gecesini
Bir kuytuya bir pul gibi yapıştırılan
Gelen gider mi, ölen ölür mü
Bir şey eksilmez mi? Ben sorarım
Ben sonsuz karlardayım, iyi dururum
Beni bir yanlışlık bağlar rıhtıma
Birisi olmasa ben ne olurum
Bayram bir yanlış tanımlamadır
Sadece gökyüzü gibi.
Bir lodos sürdürürken her yerde akşamını
Bir ayı resmini anlatırken birisi köşebaşlarında
Balıkların gecesini yani çocukların gecesini
Bir kuytuya bir pul gibi yapıştırılan
Gelen gider mi, ölen ölür mü
Bir şey eksilmez mi? Ben sorarım
Ben sonsuz karlardayım, iyi dururum
Beni bir yanlışlık bağlar rıhtıma
Birisi olmasa ben ne olurum