Türkan

Türkan
@trkn_333
“ Uzun bir süre kimseyle konuşmadım; içime döndüm. Dünya ile arama uzaklık koydum. Dünya güzeldi, içim de güzel olsun istedim.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“ Ruhunu altüst eden şey değersizlik duygusuydu, kendini bir hiç gibi hissetmesiydi.”
“ insan sevdiği için sever. Aşk’ın hiçbir gerekçesi yoktur. “
“ Hayat sanki sadece gözlerimin eriştiği yerlerden, içinde yaşadığım zamandan ibarettir. “
“ Demek o güzel hisler,onların hepsi yalan, hepsi sahteydi… “