Tugce Oks

Yapabileceklerimi de ben istemiyordum. İstediklerimi yapamayacak olduktan sonra..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendi içimdeki çelişkilerle boğuşurken, dış dünyayla olan bağımı kaybettim.
Kimsenin gözünde, anlattıklarımın yansımasını göremiyorum, artık?
İçimizde şeytan yok... İçimizde aciz var... Tembellik var.
insanın kavgası kiminle olursa olsun, derdi kendiyle değil miydi ?
1000Kitap