"İnsanın en çok ne ağrına gidiyor biliyor musun? Onların bir şeyleri uyduruyor olması değil, sonuçta yalanı her zaman bağışlamak mümkün, hatta bu insanı hakikate götüren hoş bir şeydir. Bu uydurdukları yalanlara kendilerinin inanıyor olması sıkıyor insanın canını..."
"Yaşamak için ne çok neden var! Balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka nedenler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz, becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi, özgür olabiliriz! Uçmayı öğrenebiliriz!"