📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sağ beni anlamıyor, sol da yabancı bana yaklaşmıyor, diye yakına yakına gökkubbenin altından göçüp giden rahmetli mütefekkir heyecanlanıp, gazaba gelerek nasıl koltuğundan fırlar, sarı kehribar tesbihini bir avucundan öbürüne vurup şaklatarak: Dil namustur...Kamus, namustur... diye nasıl da kükrerdi.
“Hiç kimse başkalarından ya da genel bir ifadeyle dış dünyadan çok fazla beklenti içerisinde olmamalıdır. Bir insan tekinin bir başkası için ifade edebileceği şey öyle çok değildir: neticede herkes yalnız kalır ve önemli olan şey yalnız kalanın ‘kim’ olduğudur.”