ama bunların hiçbirini hatırlamıyorsan, demektir ki “uf olmayı” da hatırlamıyorsun.
sıcak hissinin nasıl bir şey olduğunu unutmak istemezdim. ama “uf olmayı” unutmak iyi olurdu. kimse “uf olmayı” istemez, hiç de eğlenceli bir şey değil.
Bir şey oldu...
Ortamda birden bir ses yükseldi.
Önce saçma bir kahkaha. Sonra bir şarkı...
"Şap, öpeyim mi?
İçime de çekeyim mi?
Bal akıyor her yerinden,
Uf uf! diyeyeyim mi?"
Albay'ın hızla ilerleyen adımları durdu. Bütün komutan ve askerler selam verirken tedirginlikle sağa sola baktı. Şarkı ise devam etti.
"Şap, öpeyim mi?
İçime de çekeyim mi?
Bal akıyor her yerinden,
Uf uf! diyeyeyim mi?"