Bir kitap okuyorum. İnsanların hiçbir zaman mutluluğu yakalayamayacağını iddia eden bir adam yazmış. Ona göre insanı mutluluğa götüren iki şey var. Bir tanesi özgürlük; yani yapmak istediğin, seni mutlu edebilecek şeyleri, üzerinde herhangi bir kısıtlama olmadan yapabilme özgürlüğü.İkincisi ise başkaları tarafından onaylanmak ve beğenilmek... İşin kötüsü, bu iki mutluluk kaynağını bir arada yaşamak mümkün değil...
Sürekli ölümü düşünmeli miyiz ?
İnsanın gözlerinin önünde hep ölüm olması, sıkıcı bir şey değil midir?"
Sayfa 61
Kitap Alıntısı
Reklam
"Panik atakların hep fiziksel, somut bir şey olduğunu sanırdım. Gürültülü ve duvarlara çarpmaya benzeyen bir hal. Oysa tam tersiymiş: Derli toplu bir dinginlik."
Sayfa 158
Kitap Alıntısı
Artık millet olmanın sevinci değil, millet olmanın üzüntüsü makbul sayılıyor. Ne yapalım? Bir zamanlar da böyle sevinçler varmış. Bazı kavramlar kötüye kullanıldı diye, şimdi iyi niyetli kimseler bile bu kavramlara dokunmaktan korkuyorlar.
Sayfa 95 - İletişim Yayınları
Kitap Alıntısı
"Seni özledim," diye yazmıştı bana. Ona nasıl cevap verememişim ben?
Sayfa 157
Kitap Alıntısı
Reklam
Reklam