Bana telefonumu bile nasıl kullanacağımı unutturan bu karanlık kalbimi hapsedememişti. İçimde hissettiğim tek şey sevgiydi. Saf, katıksız, akıl oyunları olmadan, Onur'a, Mert'e, Burak'a ve aileme duyduğum o derin sevgi... Her şeyim gitse bile onlara duyduğum sevgi hep içimde kalacakmış meğer. Hiç kimsesiz kalsam bile kalbim beni yalnız bırakmayacakmış.
Tam Kendini Seveceksin...
Ellerinden tutuyorum
Birden ölüyorsun.
“Bugün çok güzelsin” diyor Ayşegül Hemşire
İçinde bir nazlı göl usulca yapraklanıyor
Tam kendini seveceksin
Ölüyorsun.
Yaratılıştan kıskanç olan kadınlar, sevgilerine karşı oluşan onur kırıcı davranışa mümkün değil sabır gösteremez ve dayanamazlarmış. "Kadın gönlüyle şaka olmaz. Kadınların gönlü oyuncak değildir."