Georg! Son bir sorum var. Bundan sonra başka bir yaşam daha olmadığına emin olabilir miyim? Sen bu mektubu okurken herhangi bir yerde olmayacağımı kesin olarak bilebilir miyim? Hayır, kesinlikle emin olamam. Çünkü eğer dünya var ise o zaman olanaksızın sınırları çoktan aşılmıştır. Nasıl düşündüğümü anlıyor musun? Artık bir dünyanın var olmasına hayret etmekten o kadar doydum ki eğer bundan sonra bir dünya daha olduğu ortaya çıkacak olsaydı bile daha fazla hayret etmeye yerim kalmazdı.