uvercinka

uvercinka
@uvercinkablog
Kendi halinde'
“Hiç insan öldürmediği halde; bir katilden daha cani insanlar gördüm, umudumuzu öldürenleri gördüm.”
Edebiyat
Reklam
"Nasıl oluyor da insanı mutlu eden bir şey, aynı zamanda yıkımının da nedeni oluyor?"
Alıntı
"Belki birgün kalbimi yormayan birine denk gelirim diye yaşıyorum.."
Edebiyat
''Kalbine bir sor, böyle yaşanır mı hiç?''
"Bekleyen her şey bir gün solar ve ölür. Bu bir papatya da olabilir veyahut bir umut da."
Reklam