vera

vera
@veras_
Kelimelerin iyi geldiği, yarım kalmış insanlarız biz.
"Geçen günleri bir daha geri getirmek mümkün değildi ve sadece hatıralar,iki insanı birbirine bağlayacak kadar kuvvetli değildi... "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Ve bir gün her şey bitti... O kadar basit o kadar kati bir şekilde bitti ki, ilk anda işin azametini anlamak benim için mümkün olmadı... "
Çünkü denir ki, göl büyük olsa da bakmasını bilmeyene küçücüktür; onu görebilmek için bakan gözlerden fazlası gerekir.
Sayfa 19·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı