s..

s..
@wanderlust___
Dünyanın sesini kıs [ - × - ] Müziğin sesini aç [ - °~°- ] Kalbinin sesini aç Umudun sesini aç
Bazı şeyler geri gelmiyordu, insan bir daha geriye dönemiyordu. İnsanın içinde bir şeyler ölüyor, yanıp kül oluyordu.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bu dünyada insanların korktuğu tek şey öğrenmekti. Acıyı, susuzluğu, açlığı ve üzüntüyü öğrenmek onların uykularını kaçırıyor, bu yüzden daha rahat döşeklere, daha leziz yemeklere ve daha neşeli dostlara sığınıyorlardı.
İçimde söylemek istediğim çok şey var sanki. Çok büyük şeyler. Bunları ifade etmenin yolunu bulamıyorum. Bazen bana öyle geliyor ki bütün dünya, bütün hayat, her şey içimde duruyor ve sözcüsü olmam için feryat ediyor. Hissediyorum... ama anlatamıyorum...
Haritası ya da pusulası olmadan yabancı denizlere sürüklenmiş gemi gibiyim.
İnsan, Evrenin en uç köşesine bir çırpıda uçacakmış gibi hür olmalı... Bir çizgi çekmeli o en uç köşeye Ta en dipten en uç köşeye çekilen bir çizgi olmalı o... Tüm türbülanslar, tüm karadelikler ve tüm acıların bir kenara bırakıldığı "İyi" nin kollarına kavuşulduğu bir çizgi olmalı o...