recjamiely

recjamiely
@whsync22
•~ I like fantasy and dystopian books, movies, and TV series. I love autumn and cats. ~• ◉ Slytherin ◉ TS ◉ marvel and hp ◉ ENTJ-T ◉ autumn ◉ shawnmendes
3 kitaplık seriye kendimi kaptırıp 3 günde bitirdikten sonra berbat bir tane kitap okuyup şimdi ne okuyacağını düşünen ve okuyacak kitap bulamayan bir insanım :(
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Biraz geç oldu ama :)
MBTİ: ENTJ Hogwarts binam: Slyhtherin (sonra Hufflepuff yada Ravenclaw yani aslında bu üçünün karışımı gibiyim ama) Burcum: Başak (pek bir özelliğini taşıdığım söylenemez ama) Küçükken Harry Potter okuyarak büyüdüm o yüzden bir Harry Potter serisi hayranıyım. Kitap okumaya Levent serisiyle bağladım denilebilir. Hâlâ öneririm müthiş bir seridir. Dil öğrenmeyi ve bilgisayar, tablet veya telefonda (hangisi olduğu fark etmez) oyun oynamayı severim. Almanca ile pek anlaşamam ama onu da halledicem bir ara umarım. Gezmeyi, resim çizmeyi (çizebilirsem), müzik dinlemeyi, kitap okumayı, film ve dizi izlemeyi severim. VE AYNI ZAMANDA BİR MARVEL HAYRANIYIM. Trabzonsporluyumm. Biraz fanatiğim 🤏🏼😀 Milli maç izlemeyi çok severim. Kısaca futbol maçı izlemeyi severim :) Müzik zevkim zamandan zamana göre değişir. Aslında ben zamandan zamana göre değişirim biraz. Bir de çok konuşurum çoğu zaman öyle derler. Aslında bana dışa dönük de diyorlar mbti testinde de öyle çıktım ama bilmiyorum. Bence özgüven birden gelen bir şey. Kitaplarda sevdiğim karakterlerin ölmesine sürekli ağlayıp dururum :( Ve onlarda inadına ölmeye devam ederler 😭😭 maalesef. Kedileri çok severim bir kedim var😺 Bence kediler çok samimi ve güzel hayvanlar. Bilmiyorum rahat hissettiriyorlar insana. Sonbahar hayranıyım zaten sonbaharda doğmuşum🍁 daha çok sonbahar ve kış insanıyım. Uykuyu severim. Tıp okumayı istiyorum, tıp kazanabilir miyim hiç bilmiyorum ama yinede bence yapabilirim. Tıpla uykunun aynı paragrafta durması biraz garip oldu ama skdhdjxkjdjxjx Galiba bu kadar 🌼
Haziran ayı tbr
Merhabaa. Başlıktan da anlayacağınız şekilde Haziran ayı okunacaklar listemi paylaşacağım. Normalde çok liste yapan, yapsa bile uyan birisi değilim fakat bu sefer rs yede giriyor gibi olmamdan kaynaklı olarak liste yapacağım. İlk öncelikle bir seri ile başlamayı istiyorum. Gölge ve Kemik aslında bu seriye birazda kargalar meclisi için başlıyorum. Kuşatma ve Fırtına Çöküş ve Yükseliş Simyacı okul için Clarissa konusu açısından merak ettiğim bir kitap ve klasik kitap okumak istiyorum o yüzden güzel bir seçenek Sınavlarda olduğu için biraz az belki bu kadarını bile okuyamam. İyi okumalarr❤️🌟
5-4-3-2-1 akımı
Liz Puckle 'den aldım bu fikri. Belki biraz yerleri değişmiş olabilir 😀 En sevdiğim 5 yazar Övgü Deveci Safi D. N. Archeron (kitaplarını daha okumadım ama kişilik olarak sevdiğim bir yazar) Lynn Painter Rick Riordan Suzanne Collins Okuma Listemde Olan 4 Yazar Leigh Bardugo Holly Jackson Victoria Schwab (V.E. Schwab) Marissa Meyer Asla okumam dediğim 3 yazar Selin Solaris Loresima Maral Atmaca Bana okuma alışkanlığı kazandıran 2 yazar Mustafa Orakçı J. K. Rowling Kendimi kitaplarına ait hissettiğim 1 yazar
Dünyanın en iyi animasyonları 🖤🦊🐰