Sıla

Belki de kim olduğumu, neyin nesi olduğumu ben kendim bile bilmiyorum?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
'Evlenmek için delicesine aşık olmayı bekleyeceğim. Sanırım bu yüzden de evde kalacağım.'
İnsanlardan çok kitaplara sığınmak geldi içimden çünkü onlar bırakıp gitmezler..
Zoruma gidiyor. Bir şey bu kadar çok istenip aynı zaman da bu kadar imkansızlaşabilir mı?
"Demek ki neymiş" Bir insan bir insanı bütün insanlardan soğutabilirmiş