Bir insan önce kendini sevmeliydi. Önce kendini sevdiği gibi en çok da kendini sevmeliydi. Yoksa kapanmaz yaralara sahip olunuyordu. Kim gelirse gelsin, nereye gidilirse gidilsin o yaralar kalbinizden silinmiyordu.
Ve benim en büyük yaram sen olmuştun.