``ìnsan yanında biri olmazsa delirir. kim olduğu hiç önemli değildir, yeter ki yanında olsun.`` ağlamaya başladı.``sana bir şey diyeyim mi insan çok uzun süre yalnız kaldı mı hastalanır, yalnızlıktan hastalanır.``
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
``Evet her şey insanın elindedir. fakat insan korkaklığı yüzünden çok şeyi kaybedebilir. Gerçek bu. insanların en çok neden korktuklarını bilmek isterdim. onları en çok korkutan şey yeni bir adım atmak, yeni bir söz söylemek.