bu sabah nihayet yıldızlama sistemimi az çok oturttum ve profilimde kayıtlı tüm kitapların puanlarını düzelttim. (181 kitap demek oluyor bu!) hem size ilham olabilmesi hem de bana yol göstermesi için birkaç örnekle birlikte buraya da bırakıyorum:
1/10 ⭐ bu kitabın varlığı edebiyat dünyasına yapılan ağır bir hakarettir: bu kısma şimdiye kadar aldığım bir kitap yok ve hiçbir kitabın da girmemesini diliyorum.)
2/10 ⭐ kötü bir kitaptı, tavsiye etmiyorum: buraya daha çok kurguyu / seriyi batıran, akışta ya da anlatımda sorun olan, zor tamamladığım kitapları almaya çalıştım.
— Ungodly
— Meşe Fısıltıları
3/10 ⭐ kötü bir kitaptı, okumasam daha iyi olurdu.
— Yaban Çiçeği
— Ölmek İçin On Üç Sebep
— Şapkamın İçindeki Kıraathane
4/10 ⭐ kötü bir kitap değildi ama okumasam da olurdu : sorunun kitap değil de bana hitap etmemesinde olan kitaplar
— Lordlar ve Varisler
— Yüksek Şatodaki Adam
— Deniz Feneri
5/10 ⭐ ortalama bir kitaptı, üzerine pek bir düşüncem olmadı ya da beni çok arada bıraktı
— Goriot Baba
— Kurt Seyt - Shura
— Böyle Söyledi Zerdüşt
6/10 ⭐ kitap mükemmel olmasa da bu kitapları okurken güzel vakit geçirdim
— Kağıttan Kentler