Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol

Mustafa Çağrıcı

Mustafa ÇağrıcıGazzâlî yazarı
Yazar
Derleyen
Çevirmen
8.6/10
29 Kişi
302
Okunma
13
Beğeni
3.334
Görüntülenme

Mustafa Çağrıcı Gönderileri

Mustafa Çağrıcı kitaplarını, Mustafa Çağrıcı sözleri ve alıntılarını, Mustafa Çağrıcı yazarlarını, Mustafa Çağrıcı yorumları ve incelemelerini 1000Kitap'ta bulabilirsiniz.
Qurana görə ilk insan (Hz. Adəm) həm də ilk peyğəmbərdir. Ondan sonra nə qədər peyğəmbər gəlib-getdiyi barədə məlumat yoxdur. Quranda adları çəkilən və haqqında məlumat verilən iyirmi səkkiz peyğəmbər bunlardır: Adəm, İdris, Nuh, Hud, Saleh, İbrahim, İsmayıl, İshaq, Lut, Yəqub, Yusif, Əyyub, Zülkifl, Şueyb. , Musa, Harun, İlyas, Elyesa, Yunus, Davud, Süleyman, Loğman, Üzeyir, Zülkərneyn, Zəkəriyyə, Yəhya, İsa, Məhəmməd (Halbuki Loğman, Zülkərneyn və Üzeyir peyğəmbər və ya övliya olması ilə bağlı ixtilaf var).
Dindən dinsizliyə
Çağımızda, xüsusən də Qərb dünyasında -xristianlığın boşluqlarının təsiri ilə- ilk öncə peyğəmbərsiz tanrı inancı (deizm) ilə başlayan peyğəmbərlik yolundan sapma, getdikcə pozitivizm və marksizm ilə davam edərək dinsizlik və allahsızlıq inancına çevrildi; bunun nəticəsində neqativ hallar üzə çıxdı; dövrün texniki, iqtisadi, rabitə və s. kimi resursları ilə də güclənən bu mənfi inkişaf bəşəriyyətin təməl dəyərlərini, dünya və axirət səadətini, hətta birbaşa insanlığın varlığını məhv edəcək dərəcədə təhlükəyə çevrilmişdir.
Reklam
Nəbi
Nəbi (cəmi ənbiya) Allahla bəndələri arasında elçi olan, Onun əmr və qadağalarını bəndələrinə xəbər verən görkəmli bəndələr üçün istifadə edilən dini termindir.
Hz.Musa(Kərəmullah) haqqında qısa məlumat istəyənlərə
Hz. Musa Tövrat və Quranda ən geniş yer verilən peyğəmbərdir. Onun adı Quranda 136 dəfə çəkilir. Tövratın beş kitabından dördü (Çıxış, Levililər, Saylar, Təsniyə) onu və yaşadıqlarını təsvir edir. Tövrata görə Hz. Musa Yaqubun oğullarından biri olan Levinin nəslindəndir. Atası Amram (İmran), anası Yoqebeddir. İslam mənbələrindəki məlumatlara görə
Səbir
Əxlaqın və mistisizmin əsas məfhumlarından biri olan səbir “dərdə dözmək, müsibətlərə dözmək; Allaha təvəkkül etmək və Ondan gələn bəlalara səbir etmək; özünü ağıl və dinin lazım bildiyi işlərə məcbur etmək, yaxud haram və yersiz davranışlardan uzaq durmaq; “İnsanın xeyirli məqsədinə çatmaq üçün dirənc göstərməsi” kimi mənalarda işlənir. Əbu Hamid əl-Qəzali(müsəlman teoloq) səbri çox əhatəli şəkildə “eqoist istək və ehtiraslara qarşı çıxan əqidə gücü” kimi tərif edir. İnkarçılıq bir növ inancdan qaynaqlandığı üçün inkarçılarda görülən səbri də bu mənada qiymətləndirmək olar. Buna görə də səbrin dəyəri, arxasında yatan İNANCIN XÜSUSİYYƏTİNƏ görə dəyişir. Qəzali bildirir ki, bu fəzilət bütün məxluqlar arasında yalnız insana verilmiş bir imtiyazdır. Heyvanların ağıl gücü olmadığı üçün onlar yalnız öz instinktləri ilə hərəkət edirlər; Mələklər səbr tələb edən bir vəziyyətlə qarşılaşmadığından, onsuz da səriştəli varlıqlar olduqları üçün səbir göstərməyə imkanları və ehtiyacları yoxdur.
Bəqərə 44.Ayə
"Kitabı oxumağınıza baxmayaraq camaata yaxşılığı əmr edir, özünüzü unudursunuz? Heç fikirləşmirsiniz?" Ayə bizə göstərir ki, onlar başqalarına yaxşılığı əmr edərkən özlərini unudurlar, yəni öz həyatları onların bilik və sözləri ilə ziddiyyət təşkil edir və nəticədə səmimi təqva hissini itirirlər; "Heç fikirləşmirsiniz?" sözlərində bu ziddiyyətli münasibətlərin təkcə dinin qaydalarına deyil, həm də ağla zidd olduğunu göstərir.
Reklam
Bəqərə 41.Ayə
Bəzi alimlər ayədə yazılana əsaslanaraq Quranın öyrədilməsi müqabilində pul almağın caiz olmadığını iddia etsələr də, İslam alimlərinin əksəriyyəti bu fikrə hörmət etməmişlərdi. Çünki bu pullar onlara görə Quranın yox, Onun öyrədilməsinə çəkilən zəhmət və xərclənən zamanın qarçılığıdır. İbadətlər üçün pul almaq caiz olmamaqla bərabər mövzumuz olan ayədən bu müddəa çıxarılmamışdır.
İslâm Dini, insanların sadece bir kısmı için geçerli ve sınırsız bir hürriyet fikrine karşı çıktı. Kuran'ı Kerim'in, inanmış bir kölenin hür bir müşrikten daha değerli olduğu ilkesi müşrikleri çileden çıkardı. Bu sebeple İslâm'a en büyük tepki, hürler denen mütegallibe sınıfından geldi. Onlar, Peygamber(s.a.v)'e, çevresindeki köleleri ve zayıfları kovduğu takdirde, kendisi ile müzakereye oturabileceklerini bildirmişlerdi ki, Kuran bunu kesinlikle reddetti.
Sayfa 36
İslâm peygamberi, "Veren el alan elden üstündür" buyurmuştur. Fakat verirken almamak, yani gurura kapılmamak ve çıkar gözetmemek gerekir. Kuran'ı Kerim, Araplarla birlikte bütün insanlara: "Biz size Allah rızası için ikram ederiz; sizden bir karşılık, bir teşekkür beklemeyiz" demelerini telkin ve talim ediyor; böylece Kant'tan 12 asır önce şartsız ahlakın temel kanununu getirmiş oluyordu.
Sayfa 35
"Gelecekte bir işi yapmaya niyet ederken "inşaallah" diyerek işi Allah'ın iradesine bağlamak gerekir. Nitekim bu konuda yüce Allah Hz.Peygamber'i şöyle uyarmıştır: "Allah izin verirse demeden hiçbir şey için 'Şu işi yarın yapacağım' deme!".(Kehf 18/23-24): "Hiç kimse yarın ne elde edeceğini bilemez"(Lokman 31/34)."
Sayfa 434 - Diyanet İşleri Bakanlığı Yayınları, V.cilt
1.000 öğeden 951 ile 960 arasındakiler gösteriliyor.