Tanrı ne ister? Tanrı iyilk mi ister yoksa iyi olma seçeneği mi? Kötülüğü seçen bir insan kendisine iyilik dayatılmış bir insandan bazı açılardan daha üstün olabilir mi?
sonsuza kadar birlikte, mutlu, ihtiraslı olma ihtimalimizin, metroya bindiğimde bomba patlamasından daha az olduğu bu dünyada, stratrjilerle vakit kaybetmek istemiyorum.