Rıhtımda bir başıma otururken ve ölmeyi düşünürken gördüğüm belli belirsiz bir rüyasın, sayıkladığım bir şiirsin, uydurduğum bir aşksın, kapıldığım bir büyüsün. Adını keşke ben koymuş olsam sana.
"Şu anda sana aşık olabilirim. Her şeyimi verebilirim. Sen yalnızca biraz müzik istiyorsun benden, ama şu âna dek sandığımdan çok daha fazla şeyler varmış içimde, daha yeni anlayabildiğim pek çok başka şey de paylaşmak isterim seninle."