Biz bu örümcekli kafadan ne zaman kurtulacağız. Kadını erkeğin arkasına atan, onunla bir mecliste oturamayan, bir çatı altında kadın erkek birlikte bulunmak gerekince araya perde geren toplum hiç bu çağın toplumu olabilir mi?
Çocuklara ceza vermek yerine, kendi davranışlarının sonuçlarını deneyimleme fırsatı sunulmalı. Yani bedel ödetilmeli. Bedel ödemek cezadan çok farklıdır. Ceza dışarıdan verilen bir yaptırımdır. Ama bedel davranışın doğal sonucudur.
"Ruhunun hafiflemesine hiç izin vermiyorsun. Herkesle dövüşüyor, her şeyle savaşıyorsun. Böyle yaparak rahatlarım sanyorsun. Ama bak, öfke en cok taşıyana yük, o yükün altında nasıl da eziliyorsun.”