“Hayatının yönünü çizebilmen, niye yaşadığını bilebilmen, bir insan, bir kadın, bir eş, bir anne olman için geçmişin izlerini temizlemek, gerçeğini bulmak zorundasın.”
Yolum der ki; “ Gel ve beni izle, çünkü ben senin geleceğinim. ” Ve ben hem sana, hem de yola derim ki; “Benim ne geçmişim, ne de geleceğim var. Eğer kalırsam, kalışımda bir ayrılış vardır; gidersem, ayrılışımda bir kalış.”...
Bugün eminim ki bizler yazgımızın efendileriyiz, bizden önce belirlenmiş olan bu görev gücümüzü aşmıyor; onun getireceği acılar ve güçlükler benim dayanıklılığımın üzerinde değil. Kendi nedenlerimize inandığımız ve aşılamaz bir kazanma azmimiz olduğu sürece zafer bizden esirgenmeyecektir.
Ben sana yeni bir bakış açısı getiriyorum. Rabb’ini daha iyi hissedebilmen ve O’na daha yakın olabilmen için sana farklı bir pencere açıyorum. Toplum sana Allah’tan korkmanı söyler, oysa korkunun olduğu yerde sevgi asla yoktur. O halde Allah’tan korkarsan O’nu nasıl kendine yakın hissedebilirsin!