Bu seri devam edecek mi tam olarak bilemiyorum ama serinin son kitabı olduğunu düşündüğüm bu kitap gerçekten çok iyidi.
Yazar tarzını biraz değiştirmiş ve daha çok aksiyona sizi bağlamış. Yazarın 4 kitabını okumuştum bu kitabı da gene çarpıcı gerçekler ile okuru kendine hayran bırakıyor.
Seriyi okumamış arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim.
Herkese iyi okumalar dilerim.
"Siz farklı bir insansınız, ama herkes gibi olmak istiyorsunuz. Bu da bana kalırsa ciddi bir hastalıktır."
"Farklı olmayı istemek, bir hastalık mı?"
"Evet..."
Tek kelimeyle müthiş(mükemmel-harika-harikulade)
Okuduğunuzda yazarın dehasını kelimelere nasıl aktardığını görebilirsiniz.
Zekice, dehalikla yazılmış bir kitap
Benim inceleme yapmama gerek yok okuduğunuzda kitap kendini yeteri kadar tanitacaktir.
Not: davinci hayatı hakkında biraz bilgi sahibi olmanız gerekiyor.