📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Neler, neler görürdü? İstemeden aramadan burada ne hikayeler ne facialar, ne gözyaşları ne çamur yığınları bulmuştu… Her defasında büyük şehir, hayat denen büyük kavga alanının kırık dökük enkazını yığın yığın harebelerini getirip bu eşiğe atar, sinesinde çalkalanan pislik ve hastalık çamurunun daha ziyade saklanamayarak hazm olunamamış emilememiş bir dalga halinde bu duvarların kenarlarına kusardı. Kırık hayatlar!…
Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü, hem akıl en iyisiydi, hem akıl çağıydı hem aptallık, hem inanç devriydi hem de kuşku, aydınlık mevsimiydi, karanlık mevsimiydi, hem umut baharı hem de umutsuzluk kışıydı, hem her şeyimiz vardı hem hiçbir şeyimiz yoktu. çağıydı hem aptallık, hem inanç devriydi hem de kuşku, aydınlık mevsimiydi, karanlık mevsimiydi, hem umut baharı hem de umutsuzluk kışıydı, hem her şeyimiz vardı hem hiçbir şeyimiz yoktu.
Geceleri uykusuzluk çekenlerin, geceyle aralarının bozuk uykusuzluk çekenlerin, geceyle aralarının bozuk olduğunu sananlar bu yüzden yanılırlar, onlar gündüzle sorunlarını çözememiş kişilerdir..." olduğunu sananlar bu yüzden yanılırlar, onlar gündüzle sorunlarını çözememiş kişilerdir..."