Dünya bir pazardı ve herkesin alabileceği bir şey mutlaka vardı işin sırrı doğru insandan doğru şeyi istemekti ve tabii karşılığında da fazlasını vermemek alışveriş hastalarının çoğu bu alışverişte yollarını şaşırmış beklentilere girmiş alışverişte olduklarını unutup kendilerinden fazlasını vermeyi seçmiş kişilerdir can manay içinse hayat bu alışverişe kafası basanlar için yaşanası geri kalanlar için size acısı bir durumdur
Hayatımın en mutlu ânıymış, bilmiyordum. Bilseydim, bu mutluluğu koruyabilir, her şeye de bambaşka gelişebilir miydi? Evet, bunun hayatımın en mutlu ânı olduğunu anlayabilseydim, asla kaçırmazdım o mutluluğu…
"Bugün çok katlı apartmanlarda ağzına kadar dolu buzdolaplarıyla yaşıyor olabiliriz, ama DNA'mız hâlâ savanda yaşadığımızı zannediyor. İşte bugün bizim koca bir kap dondurmayı kaşıklamamızı ve bunun yanında da jumbo boy kolayı hüpletmemizi sağlayan tek şey budur."