Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol

Aynur Kino

Aynur Kino
@Aynurkino
Okuyun, diyor okuyun. Çünkü mürekkebin akmadığı yerde kan akıyor....( Ali Şeriati)
10 Nisan 1980
9 okur puanı
Şubat 2019 tarihinde katıldı
İbn Ömer'e şöyle denildi; ( Biz yöneticilerimizin huzuruna giriyoruz.Orada konuşuyoruz. Çıktığımız zaman konuştuklarımızın aksini konuşuyoruz'. İbn Ömer " Biz Peygamber ( sallallahu aleyhi ve sellem ) ' in zamanında bunu münafıklık sayardık' dedi.
Reklam
Eğer idareci veya söz sahibi birisi isen,doğru söyle ve adaletle hükmet.Arzu ve hevesine uyma.Herkese eşit muamele et.Çünkü bizden evvel helak olan kavimler,herkese eşit muamele yapmadıkları için azaba çarpılmışlardır.
İnsanın içinde öyle gizli şeyler var ki , İnsan kendini bilmez.Allah zaman zaman onları meydana çıkarır.Nefsini bilen, Rabbini bilir derler.Herkes nefsini bilmez.Halbuki nefis, Kendini aynıdır.

Okur Takip Önerileri

Tümünü Gör
Allah 'ın rahmeti gazabını geçmiştir.Günahkarlara da kulum diyerek şereflendirmesi ne büyük ilahi lütuftur.
Bilgelerin bilgelikleriyle onaylanmış olan bilgim bana şunu göstermişti ki,dünyada var canlı cansız her şey son derece bilgeceydi; yalnızca benim durumun çok aptalcaydı.
Sayfa 80 - çalıkuşuKitabı okudu
Reklam
Duanın amacı Allah'ın huzurunda teslimiyettir.Verenin ancak o olduğunu ,bizim ise ihtiyaç sahibi olduğumuzu itiraf etmektir.
Sayfa 30 - Timaş yayıneviKitabı okudu
Hz muhammed ümitle ayağa ve hemen çetin risalet yoluna samimi olarak adım attı .En yüce insani özellikleri en aşağılık ve donmuş vahşi ruhlara yerleştirmekle;gelişmiş roma ve iran medeniyetlerinde Atina,Konstantiniye, Medain ve iskenderiye düşünürlerinin bile henüz elde edemediği en yüksek fikirleri akıllarının üst limiti develerinin hörgücünden öteye gitmeyen kimselelerin beyinlerine sokmakla ve tarihin , adını anmaktan utandığı bir kavmi tarihçilerin hala gözlerini kamaştıran muhteşem bir tarihin kurucuları haline getirmekle görevlendirildi .
Sayfa 481 - Fecr yayıneviKitabı okudu
Rabbim, dedi, Yusuf, sen bana, kendi isteğimin dışında şu iklimde ve şu odada bulunduğum şu anda, Züleyha'yı istememeyi isteyebilmeli nasib et. Katından bir esirgeme ver. Değil mi ki isteği yaklaşınca, istememeyi istemek artık imkansızlaşır. Bu yüzden değil mi Rabbim, senden gelen yasaklar "yapma " ile değil " yaklaşma " emri ile başlar. Yaklaşırsam eğer şu içimdeki doğal olan akışla Züleyha'nın ırmağına, yaklaştıktan sonra "yapmam " diyemem. Üstelik yaklaşırsam eğer yapmamayı da artık dua edemem.Daha kolay olan "yapma" değil "yaklaşma".
Sayfa 108 - Timaş YayınlarıKitabı okudu