Pirtûk azadî fêr dike.
(Kitap özgürlüğü öğretir.)
Doğrudur; kitap okumak karın doyurmuyor. Ancak karnı tok, beyni boş adamlardan çektiğimiz kadar kimseden çekmedik...
Bu halimizle hepimiz acınmaya layıkız; ama kendi kendimize acımalıyız. Başkasına merhamet etmek, ondan daha
kuvvetli olduğunu zannetmektir ki, ne kendimizi bu kadar büyük, ne de başkalarını bizden daha zavallı görmeye hakkımız yoktur...
Eşitsizliğe, adaletsizliğe isyan edelim her gün, içmeye sebep olsun maksat. Her günümüz yeni bir tabuya yıkmakla geçsin. Yıktıkça varalım çarksız Aşkın tadına. Ne hesabını tutalım geçen günlerin, ne de hayalini kuralım geleceğin.