“İnsanlar hür doğarlar, eşit haklara sahiptirler: hiçbir hülya bana bu kadar çocuksu, bu kadar anlamdan yoksun gelmemiştir.Yeni doğan bir çocuğun hürriyetinden nasıl bahsedilebilir?
Dik yamaçların selisin,
Sen benden daha delisin.
Şimdi kimlerin kulusun?
Başını eğemediğim!
Nasıl vurgunum bilirdin,
Niçin benden yüz çevirdin?
Kimlerin koynuna girdin?
Öpmeğe kıyamadığım!
Bugün yıkığım biliyor musun
Ezginim, çaresizim, umutsuzum
Sancılıyım bırakma beni, insanlar kötü
Bırakma beni korkuyorum
Bir deli otlar büyüyor içimde
Sancılıyım,yorgunum,kederliyim
Bu halini sevdim,gitme kal
Çamurlar,çirkefler içindeyim
Bir dayak yemiş adamım şimdi
Bezginim kararsızım,yılgınım
Al götür beni o kayıp gecelere
Yeter ikimize yalnızlığım