Dilek⁠♡

Dilek⁠♡
@Bibliyofildilek
𖤓 "𝐢𝐧𝐬𝐚𝐧 ü𝐦𝐢𝐭 𝐞𝐝𝐞𝐫,ﷲ 𝐧𝐚𝐬𝐢𝐩 𝐞𝐝𝐞𝐫..." anitsayac.com YKS27 Dilek⁠♡( yedek hesabımdır)
Hesapsızdı bu sevgi. Ne yarını düşündüm ne de başıma ne gelir diye tarttım. Kalbimde ne varsa, korkmadan koydum önüne. Kendimi saklamadım, eksiltmedim, olduğum gibi geldim. Sevmek buysa, ben seni tam da böyle sevdim. Yanlışlarım oldu belki ama sahte olmadım. Rol yapmadım, yarım sevmedim, kaçmadım. Bazen kelimelerim yetmedi sana. Bazen sustum. Ama bil ki sustuğum her anın içinde bile sen vardın. Sana alışmak kolay oldu; çünkü kalbim seni hiç yabancı saymadı. Ama senden vazgeçmek... işte o, insanın sırtına dünyanın en ağır yükünü alması gibi. Şimdi bu satırları yazarken içimde kocaman bir boşluk var. Ne koysam dolmuyor, ne eklesem yetmiyor. Sesini koysam yetmeyecek, anılarını koysam taşacak bir boşluk bu. insan en çok, en çok alıştığı yoklukla sınanıyormuş. Bunu senden sonra ögrendim. Belki eksik sevdim, belki yanlış zamanda, belki de fazla derin... Ama seni sevmekten hiç pişman olmadım. Gözlerim doluyorsa sebebi pişmanlık değil. Gerçek bir şeye dokunduğumun kanıtı gibi.Zaman geçecek, biliyorum. Günler akacak, hayat benden güçlü olmamı isteyecek. Ben de devam edeceğim. Ama içimde senden kalan bir yer hep eksik kalacak. Bazı şarkılar yarım bitecek, bazı geceler uzun sürecek. Kalabalıkların içinde durup bir anda yalnız hissedeceğim; çünkü insan en çok, sevdiği kişinin yokluğunda yalnız kalıyor. Sana söyleyemediğim cümleler var. Dilimin ucunda kalıp geri dönen, cümleler var. Dilimin ucunda kalıp geri dönen, "şimdi sırası değil" dediğim cümleler... Belki söyleseydim hiçbir şey değişmeyecekti. Belki de her şey. Ama artık ihtimallerin bile can yakmadığı bir noktadayım. Şimdi gidiyorum. Ardımda yarım cümleler, söylenememiş kelimeler, gecelere sığmayan düşünceler bırakıyorum. Belki bir gün adımı duyduğunda kalbinde hafif bir sızı olur, belki hiç olmaz... Ama bil ki sen, benim
Dilek⁠♡
Çok güzel ve içten yazmışsın kalemine sağlık 🙏☺️
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazı insanlar servetleriyle büyür sanır; oysa insan, başkalarına gösterdiği saygı kadar büyüktür.
1000Kitap
Fahrettin Koçal isimli okura yanıt verildi
Dilek⁠♡
👏🤝
ÇEKİLİŞ BİTTİ
Feyza Leyla Çakır Herkese selam aleyküm iyi bayramlar bu bayramda çekiliş yapmak istiyorum katılan iki kişiye aşağıda kitpaları iki tanesi hediye edeceğim inşallah ya da hepsini okuduysanız sizde ekleyebilirsiniz açıklama tarihi belirsiz. Doğu'nun Limanları Kya'nın Şarkı Söylediği Yer Bin Muhteşem Güneş Pal Sokağı Çocukları Sessiz Hasta Sol Ayağım Uçurtma Avcısı Hayvan Çiftliği Gece Yarısı Kütüphanesi Fidan Hanım Anna Karenina 1984
1000Kitap
Dilek⁠♡
Aleykümselam hocam Bin Muhteşem Güneş (Midi Boy) ve Uçurtma Avcısı
1 K buyurunuz bakalım yaa,bilmem öyle mi?
Bugün bir ortamda sağolsun öğretmenlerimle anlaşamadık,,siz ne diyorsunuz, öğretmen ağırlıklı platformda,,uzman görüşü önemli tabii ki, ama herkesin bir fikri vardır bence:))) Konu:Sayısalcı ve sözelci arasında ki temel fark : Sayısalcılar iç açıların toplamını bilir. Sözelciler iç ACILARIN TOPLAMINI bilir, böyle midir? Ben acıyı yaşayan bilir dedim,ortamdan çıktım.
Dilek⁠♡ isimli okura yanıt verildi
Dilek⁠♡
Bir kimse ama birinin her şeyi işte orası tartışılır haklısınız. Rica ederim, bilmukabele inşallah 🙏