📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Henüz acının, hasretin en büyüğünü yaşamamışız o zamanlar. Şimdi o henüzlerin ulaştığı en son noktadayım..
Virgüllerim bitti sevgilim.
Bundan öte ne hasret olabilir, ne de acı.. "
"O halde ben de gönül huzuruyla yemin ederim ki burada konuştuklarımızı kırk yıl kimseyle paylaşmayacağım! "
Süslü, altmışına merdiven dayamış bir adamın kırk yıl geçerli yemin etmesini komik bulmakla birlikte gülemedi, konuyu değiştirdi..
".. Bir gece sabaha karşı en kilitli kapılarım açılacak
Yalnızlığımdan çıkıp gideceğim..
Ne sensiz kalırsam korkusu
Ne kitaplarda okuyup altını çizdiklerim
Ne alkol tutabilecek beni, ne ölüm telaşı.."
Seni dileniyorum. Adeta dilenciyim. Aşktan ve senden başka hiç bir ihtiyacım yok. Oysa ki aşk benim için hayatın olur olmaz zamanlarında ihtiyaç duyulan birkaç renkti.Şimdi hayatın ta kendisi. "Aşksız kal" diye beddua etmeli bir düşman diğerine. Eminim en tesirli beddua budur!