Sevmek, artık bir taktik meselesi oldu sanırım..
Eskiden duygular konuşurdu...
Şimdi kim daha geç yazar, kim daha az arar, kim daha umursamaz görünür...
Aşk artık bir strateji ve kazananı yok..
Samimiyeti “acaba trip mi atıyor” diye sorguluyoruz..
İlgiyi “acaba ezik mi” diye küçümsüyoruz..
Güveni bile "aptallık" sayan bir dönemde yaşıyoruz..
Sevdiğini söylemek eskidi..
Özlediysen susacaksın...
Değer veriyorsan belli etmeyeceksin..
Ve herkes birbirinden daha soğukkanlı görünmeye çalışırken, aslında içten içe donuyoruz..
Duyguları kaybettik ama hâlâ “aşk”ı konuşuyoruz...