Hereticblood

'Bir aynanın karşısında yaşamak ve ölmek", der Baudelaire. "Ve ölmek", yeterince dikkate alınmaz. Yaşamak, herkes onun içindedir. Ama, kendini kendi ölümünün efendisi kılmak, işte zor olan bu."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Önce biraz ağladılar, ama alıştılar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır!”
"Bence siz çok şanssızsınız. Çünkü hayatınızda hiç talihsizlik yaşamamışsınız. Bir rakibiniz dahi olmadan yaşayıp gidiyorsunuz. Neler yapabileceğinizin kimse farkında değil. İşin kötüsü siz de değilsiniz."
“ölüm herkesin başında ama herkesin ölümü kendine göre.”