Hgrhgeg

Hgrhgeg
@Dhsgdng
Il tempo è un gran medico
"Geçmişe dair hissettiklerimin hepsinden kurtulup zihnimi özgürleştirdiğim gün ,normal bir insana dönüştüğüm gün duracaktı,düşüncelerimi kağıtlara harflerle resmetme işi.."
Sayfa 466·Kitabı okudu
Reklam
Eylül toparlandı gitti işte Ekim filan da gider bu gidişle
Sayfa 87
Şiir
Ben sevmezsem, Seni sevmek Kimselerin elinden gelmez…
Gönlün bendeyse, aklın bende kalmasın...
1000Kitap