Saliha
Takip Et
Saliha
@Dilagahh
Sıkı Okur
52 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
43
Kitap
37
Takip edilen
119
Takipçi
3
İnceleme
155
Alıntı
7
İleti
Kitapları
Duvar
Tekrar Paylaşımlar
Yorumlar
Serhat
@Tekisimsahibiyim
·
Vesselam.
İnsan hiç kimseyi tanıdığından emin olmamalı.
Kitabı okudu
1000Kitap
Osman
Ayfer Tunç
Saliha
Bu alıntı bana Ahmet Hamdi Tanpınar'ın "Ne kadar yakınınız olursa olsun, bir başkasının içinden geçenler daima bir meçhul olarak kalacaktır. Bir yastıkta uyuyanlar bile birbirlerinin rüyalarını bilmezler."sözlerini anımsattı
bkmkitapcom
@bkmkitap
·
Reklam
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mikail Balcı
@Ogretmen_Okur
·
Geceye ruh halini anlatan bir şiir bırak... 🌃
Şiir
Saliha
Biraz yorgunum, kavgaları birikiyor insanın! Her uzvundan ayrı ayrı taşıyor acısı zamanla! Yaşımdan yorgun, yaşımdan telaşlıyım bugünlerde! Kaç yaşındayım sahi saymadım, bilmiyorum! Belki kırklarımdayım belki otuzlarımda! Belki de doksan sene yuvarlandım bu dünyanın sırtında! Hiç bilmiyorum! Hayat taviz vermediği hızı ve kavgasıyla akıp gidiyor! Baharın rahiyasından akıp coşan çiçeklerle hatırlıyorum lise yıllarımızı! Kimimize kış, kimimize bahar olup canıyla değen babalarımızı! Bu memlekette insanlar belki de en çok baba sancısıyla inliyor, en çok baba deyince aklımıza gelir çocukluğumuz! Mazinin araladığı perdeden sızıyor eski günler! Onlarla kavgalı onlarla sevdalı olduğumuz! En çok baba yokluğunun hüsranıyla kazıyormuş zaman ayrılığın yarasını! İnsan baba olunca anlıyormuş en çok babasını!
Saliha
@Dilagahh
·
Her şey sevmekle başlar,yazardı o öyküde, bendeyse her şey sevmekle bitti.
Sayfa 135 - Red yayınları
·
Kitabı okudu
Berhava
Halil Vural
Zeynep Merve A. isimli okura yanıt verildi
Saliha
Bakıp başkasının başkayla kurduğu bağlantıya,aşka dair diyoruz ilk anı bu olmalı🥲🫠
Takip Önerileri
Alper Turgay
@AlperTC
·
Bu sözün altına imzamı atarım
Umudun ölmesi, insanın ölmesinden daha beterdir.
Sayfa 391 - Hürü Ana
·
Kitabı okudu
İnce Memed 4
Yaşar Kemal
Saliha
Bu alıntı bana Ziya Osman Saba'nın "Bütün Saadetler Mümkündür"şiirini hatırlattı. "Bütün saadetler mümkündür... Şu kapının açılması, İçeri girivermen, Bahar, kuşlar, gündüz. Ve bütün dünya Bir an içinde gürültüsüz. Bütün saadetler mümkündür... Bahtsızların biraz gülümsemesi... Körlerin gün görmesi, Mümkündür bütün mucizeler... Ana, baba, evlât, bütün kaybolanlar... Ebedî bir sabahta buluşmamız bir daha. Ölüler! Hepimiz için yalvarın Allaha..."diyordu dizelerinde Ziya Osman Saba.İnsanı yaşatan umut ...Bu kadar nahif kaleme alınabilirdi..
Emreッ
@Sadeceemre
·
Zaten hiç halim yok (:
Hepinize iyi niyetle gülümsüyorum Hiçbirinizle döğüşemem..
Yapı Kredi Yayınları
·
Kitabı okudu
1000Kitap
Göğe Bakma Durağı
Turgut Uyar
Saliha
İstisnasız bu şiiri her dinlediğimde ya da okuduğumda duygulanıyorum. Herkesin her konuda fikri olduğu ve nasıl bir deneyim yaşadığımız ve sonucunda nasıl bi yol çizdiğimizden bi haber her yaptığımız şeye parmak salladıkları bu devirde bu şiiri haykıra haykıra okuyarak "sizin alınız al inandım sizin morunuz mor inandım Tanrınız büyük, âmenna. Şiiriniz adamakıllı şiir, Dumanı da caba. Ama sizin adınız ne Benim dengemi bozmayınız" demek istiyorum...
İleri