Ağlarken ve gülerken yüzümüzde beliren çizgiler ve mimikler aynıymış, ressamlara göre. Gerçekten, resim henüz bitmeden bakacak olursanız , yüz ağlayacak mı, gülecek mi bilemezsiniz. Daha ilginciyse; gülme son sınırına varınca, göz yaşlarıyla karışır.
Bir filozofu çiftleşirken yakalayıp , “Ne yapıyorsun ? “ diye sormuşlar. “ Bir insan ekiyorum “ diye cevap vermiş soğukkanlılıkla ve hiç utanmadan. Soğan ekerken görülmekle, bu işi yaparken görülmek arasında bir ayırım yokmuş onun için
Bir şey olmak hülyasındaysan , cellat değil barışçı olmaya özen .Kalem, öldürmek için değil, diriltmek içindir. Ruhlara, yüreklere taze heyecan ve çarpıntılar; millete, yeni bir hayata haberler götürmek içindir “