Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol

Kalem

Kalem
@Dunyaninsahibi
Öğretmen
Yüksek Lisans
4 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Belki de sevememizin nedeni çok sevmek istememiz
Beni seviyor mu? Benden daha çok sevdiği bir başkası var mı? Benim sevdiğimden daha çok seviyor mu beni?Aşkı ölçmek, sınamak,denemek ve kurtarmak için aşka yonelttigimiz bütün bu sorular belki de her şeyin yanı sıra aşkı kisaltmaya da yarıyor.Belki de sevememizin nedeni çok sevmek istememiz,yani karşımızdaki kişiden hiç bir istekte bulunmaksızın,onunla birlikte olmaktan başka birşey istemeksizin kendimizi ona verecek yerde ondan bir şey (aşk)talep etmemizdir.
iletişim
Reklam
Benim söylemek için çırpındığım gecelerde, siz yoktunuz.
Hiçbir şey olmamış gibi yaparsanız ve gerçekten hiçbir şey olmuyorsa, hiçbir şey olmaz sonunda

Okur Takip Önerileri

Tümünü Gör
Keşke bir kaç dakikayı ipek mendillere sarıp saklasaydım..
Yaşamak acı çekmektir. Hayatta kalmak ise bu acıda anlam bulmaktır..
Reklam
Gözleriniz, Çok ses çıkartıyor Albayım
Şayet sesimi fark edemezsen Rüzgarların nehirlerin kuşların sesinden, Bil ki ölmüşüm. Fakat yine üzülme müsterih ol Kabirde böceklere ezberletirim güzelliğini
3000 yıl önce yazılmış bir Likya şiiri diyor ki
"beni bulamazsan üzülme, eşyalarımı bulacaksın. kestiğim taşları, açtığım yolları, işlediğim heykelleri bulacaksın. ve göreceksin ki binlerce yıl öteden, parmak izlerimiz değecek birbirine..."
382 syf.
·
Puan vermedi
Lâ: Sonsuzluk Hecesi
Lâ: Sonsuzluk HecesiNazan Bekiroğlu
8.4/10 · 12,3bin okunma
Reklam
Dilin resimle ilişkisi, sonsuz bir ilişkidir. Bunun nedeni, sözcükle­rin kusurlu olması ya da görünenle karşılaştırıldıklarında aşırı ölçü­ de uygunsuz olduklarını göstermeleri değildir. Ne dil ne de resim, birbirinin terimlerine indirgenebilir: ne gördüğümüzü söylememiz boşunadır; çünkü, gördüğümüz söylediğimizin içine hiçbir zaman yerleşmiş değildir. Ve söylediğimizi, imgeler, mecazlar, benzetme­ler kullanarak göstermeye çalışmamız da boşunadır; çünkü onların göz kamaştırıcılıklarını edindikleri mekan, gözlerimizin önümüzde açtığı mekan değil, söz diziminin art arda gelen öğelerinin belirledi­ği mekandır. Ve bu bağlamda uygun bir ad, sadece bir oyundur ve bize işaret etmemize yarayan bir parmak sağlar; başka bir deyişle, kişinin, konuştuğu alandan baktığı alana gizlice geçmesini olanak­lı kılar..