Kalem

Kalem
@Dunyaninsahibi
Öğretmen
Yüksek Lisans
4 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Belki de sevememizin nedeni çok sevmek istememiz
Beni seviyor mu? Benden daha çok sevdiği bir başkası var mı? Benim sevdiğimden daha çok seviyor mu beni?Aşkı ölçmek, sınamak,denemek ve kurtarmak için aşka yonelttigimiz bütün bu sorular belki de her şeyin yanı sıra aşkı kisaltmaya da yarıyor.Belki de sevememizin nedeni çok sevmek istememiz,yani karşımızdaki kişiden hiç bir istekte bulunmaksızın,onunla birlikte olmaktan başka birşey istemeksizin kendimizi ona verecek yerde ondan bir şey (aşk)talep etmemizdir.
iletişim
Reklam
Benim söylemek için çırpındığım gecelerde, siz yoktunuz.
Hiçbir şey olmamış gibi yaparsanız ve gerçekten hiçbir şey olmuyorsa, hiçbir şey olmaz sonunda
Keşke bir kaç dakikayı ipek mendillere sarıp saklasaydım..
Yaşamak acı çekmektir. Hayatta kalmak ise bu acıda anlam bulmaktır..
Reklam